Komunikacja z klientami

Cena 1 godzinę pracy doradcy.
Specjalista: doradca ds. rozwoju biznesu.

Termin realizacji: do uzgodnienia
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Bo profesjonalny kontakt jest podstawą biznesu.

Podstawą działalności każdej firmy jest profesjonalna komunikacja z klientami. Odbywa się ona na różnych poziomach i z zastosowaniem różnych form kontaktu. Bazą musi być jednak dbałość o najlepsze relacje i gotowość do odpowiedzi na każde pytanie. Soluma Biznes pomoże Ci stworzyć nowoczesny styl komunikacji, który będzie świadczyć o Twojej fachowości.

komunikacja z klientami

Wielu przedsiębiorców zapomina o tym, że komunikacja z klientami jest bardzo istotnym elementem budowania wizerunku marki. To, w jaki sposób kontaktujemy się z kontrahentami i osobami potencjalnie zainteresowanymi naszą ofertą, świadczy o profesjonalizmie panującym w firmie. Dlatego tak ważne jest, abyś zadbał o spójny schemat komunikacji, również pod względem służących do niej narzędzi. Soluma Biznes zapewni Ci pomoc przy wyborze odpowiednich kanałów komunikacji i wdroży standardy techniczne. Chcesz wiedzieć, na czym to polega? Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Najpopularniejszymi obecnie kanałami komunikacji z klientami są oczywiście poczta e-mail, ale także komunikatory internetowe, czaty i tradycyjne telefony. W Soluma Biznes wiemy, że dla pewnej grupy klientów wciąż bardzo ważny jest kontakt bezpośredni. Dlatego możesz liczyć na nasze pełne doradztwo w zakresie przeprowadzania skutecznych rozmów biznesowych i fachowego składania ofert.

Komunikacja z klientami jest i zawsze będzie kluczowym punktem Twojego dnia. Trzeba się jej nauczyć i konsekwentnie wdrażać opracowane elementy. Soluma Biznes jest do Twojej dyspozycji.

Podsumowanie: Komunikacja z klientami jest istotnym elementem budowania marki. Obecnie kontakty są prowadzone z klientami przez wiele kanałów np.:

  • komunikatory,
  • pocztę elektroniczną, 
  • telefon, 
  • chat-y.

W ramach usługi udzielamy doradztwa zakresie trzech podstawowych elementów:

  • Dobór komunikatora i standardy dla komunikacji z klientem (nazewnictwo, przekaz wizualny, podstawowe komunikaty).
  • Poczta elektroniczna (szablony, nazewnictwo, podstawowe komunikaty – komputery, telefony)
  • Kontakt bezpośredni z klientem (kontakt osobisty i telefoniczny – standardy, narzędzia i komunikaty)

Jesteś zainteresowany ofertą? Nie czekaj. Chętnie pomożemy.

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności
Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.

Budowanie marki