Rebranding

Wybór zakresu prac, wybór ofert, doradztwo. Cena 1 godzinę pracy doradcy. Specjalista: doradca ds. marketingu

Termin realizacji: do uzgodnienia
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Czasami zmiana przynosi ogromne korzyści

To tylko biznes. Nie musimy przywiązywać się do starych metod, które kiedyś przynosiły nam efekty. Nawet największe marki czasami sięgały po nowe rozwiązania, nierzadko rewolucyjne. Wiedziały, że to przełoży się na zwiększenie zysków. A przynajmniej głęboko w to wierzyły. Jeśli jesteś w podobnej sytuacji, pomyśl o dobrze skomponowanych zmianach. Rebranding musi wiązać się z jasno określoną strategią promocyjną.

Rebranding

Soluma Biznes pomoże Ci przeprowadzić skuteczny rebranding Twojej marki. Działamy kompleksowo, zawsze w oparciu o dokładne zanalizowanie obecnej sytuacji firmy i celów, w których osiągnięciu zmiana ma pomóc. To nie jest łatwy proces, bo często wiąże się z budowaniem pozycji na rynku od nowa. Dzięki naszemu doświadczeniu przejdziesz jednak przez ten etap bez obrażeń, a w dodatku silniejszy i bardziej konkurencyjny. Skontaktuj się z nami o dowiedz się, jak działa przeprowadzony przez nas rebranding.

W ramach kompleksowego rebrandingu proponujemy Ci wprowadzenie zmian w elementach graficznych, łącznie ze zmianą logotypu. Opracujemy nową strategię komunikacji z klientami, stworzymy nowe hasła i projekty nośników wizualnych. Przygotujemy zupełnie nową stronę internetową, abyś Twoje drugie otwarcie przebiegło profesjonalnie.

W Soluma Biznes wiemy, że rebranding jest ryzykownym krokiem. Dlatego od razu zaproponujemy Ci szeroko zakrojone działania promocyjne, w tym kampanię reklamową w wyszukiwarce, na forach internetowych i portalach branżowych. Skuteczna będzie promocja przy użyciu profesjonalnego marketingu treści.

Decydujesz się na odważną strategię. Jesteśmy z Tobą.

Podsumowanie: Oferujemy kompleksowy rebranding marki. Zmiany obejmować mogę cześć wizualną, sposób komunikacji z klientami a również zmianę nazwy firmy lub produktu.

Przykładowe elementy rebrandingu:

  • Zmiany w elementach graficznych w tym zmiana logo
  • Opracowanie nowej strategii komunikacji z klientem
  • Opracowanie haseł reklamowych
  • Wdrożenie standardów pracy z klientami

Przykładowe elementy zmiany części wizualnej:

  • Zmiana logo / logotypu
  • Opracowanie projektów wizytówek, papieru firmowego, teczek firmowych
  • Opracowanie projektów banerów, szyldów
  • Opracowanie projektów na pojazdy
  • Opracowanie projektu strony internetowej

Kluczowym elementem przy rebrandingu (i budowie silnej marki) jest zaplanowanie odpowiednich działań po przeprowadzeniu powyżej opisanych prac, tj.:

Opracowanie strategii reklamowej w Internecie

  • kampanie w internecie
  • kampanie reklamowe w Google
  • działania na forach internetowych
  • marketing treści (blogi, portale tematyczne, newsletter, materiały video)

Zarządzanie wizerunkiem (monitoring i działania PR).

Jesteś zainteresowany ofertą? Nie czekaj. Chętnie pomożemy.

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności
Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.

Budowanie marki